ՀԾ-Վաճառքների Կառավարում համակարգի սպասարկման և ներդրման ծառայությունները ներառում են պատվիրատուի վաճառքի գործընթացի ավտոմատացման աշխատանքների կազմակերպում` սկսած պլանավորումից ու ներդրումից մինչև համակարգի ընթացիկ շահագործման հետ կապված խորհրդատվություն։ Ներդրման աշխատանքներն ընդգրկում են.
Պատվիրատու կազմակերպության մատակարարման շղթայի ուսումնասիրում
Հիմնական խնդիրների բացահայտում, որոնք անհրաժեշտ է լուծել ավտոմատացման համակարգի միջոցով
Պատվիրատուի մոտ առկա տեխնիկական և ծրագրային ապահովման ուսումնասիրություն և գնահատում` արդյոք ստեղծված է համակարգի անխափան աշխատանքի համար անհրաժեշտ միջավայր
Պատվիրատուին անհրաժեշտ լրացուցիչ ծրագրային հնարավորությունների մշակում
Պատվիրատուի աշխատակիցների ուսուցում
Սպասարկման ծառայություններն ընդգրկում են.
Համակարգի ընթացիկ շահագործման հետ կապված խորհրդատվություն
Համակարգի նոր տարբերակների տրամադրում
b2b.armsoft հարթակի ծառայություններից օգտվելու հնարավորություն
Ներդրման և սպասարկման աշխատանքների փաթեթներ
Բազային
Ընդլայնված
Հեռահար սպասարկում (հեռախոսակապ, ինտերնետ)
Սպասարկում պատվիրատուի գրասենյակում
Համակարգի անհատական սպասարկող
Ուսուցում անցնող աշխատակիցների քանակ
Ըստ ձեռքբերված աշխատատեղերի քանակի
Անսահմանափակ
Նոր տարբերակների տրամադրում
b2b.armsoft հարթակի ծառայություններ
Համակցում ՀԾ համակարգերի հետ
Համակցում այլ համակարգերի հետ՝ յուրահատուկ լուծումներով
Ծրագրի լրամշակում հաճախորդի յուրահատկություններին համապատասխան
Սպասարկման բաժնի աշխատանքային օրերն ու ժամերն են`
Երկ - Ուրբ
9:00-18:00
Շբթ
11:00-16:00
Ընդմիջում
13։00-14։00
Հեռ․
+374 (60) 690910
Բեռնել
ՀԾ-Վաճառքների Կառավարում համակարգի նկարագրությունը